I. INFORMACJE OGÓLNE, DEFINICJE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.adrianastankiewicz.pl, oferującego sprzedaż towarów, usług oraz treści cyfrowych. Sklep internetowy www.adrianastankiewicz.pl prowadzony jest przez Adrianę Stankiewicz prowadzącą działalność pod firmą KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO ADRIANA STANKIEWICZ, adres: os. Osiedle Szafirowe, nr 2, lok. o, 62-002 Suchy Las, NIP: 8551431912, REGON: 300878495.
- Dane kontaktowe sklepu internetowego www.adrianastankiewicz.pl:
- adres: os. Osiedle Szafirowe, nr 2, lok. o, 62-002 Suchy Las,
- adres e-mail: kontakt@adrianastankiewicz.pl,
- numer telefonu: +48 600 82 90 49
- Punkt kontaktowy
- Sprzedawca, zgodnie z postanowieniami Aktu o Usługach Cyfrowych, wyznacza Punkt Kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, a także Klientami korzystającymi ze Sklepu. Szybka i bezpośrednia komunikacja możliwa jest za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres: kontakt@adrianastankiewicz.pl. Komunikacja obsługiwana jest w języku polskim lub angielskim
- Definicje zwrotów, używanych w dalszej części Regulaminu:
- Regulamin– niniejszy regulamin Sklepu.
- Sklep– sklep internetowy dostępny pod adresem kontakt@adrianastankiewicz.pl, prowadzony przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca– Adriana Stankiewicz prowadzącego działalność pod firmą KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO ADRIANA STANKIEWICZ, adres: os. Osiedle Szafirowe, nr 2, lok. o, 62-002 Suchy Las, NIP: 8551431912, REGON: 300878495.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupu Produktu w Sklepie.
- Produkt– towary, produkty elektroniczne oraz usługi, w tym usługi świadczone drogą elektroniczną, obecne w ofercie Sklepu.
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta w sposób bezpośredni zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Konto– konto Klienta w Sklepie, założone przez Klienta, zawierające podane przez niego dane osobowe oraz informacje o złożonych w Sklepie Zamówieniach oraz zarejestrowanych Umowach Sprzedaży.
- Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Produktu lub Produktów zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Koszyk– element oprogramowania sklepu do którego Klient może przenieść Produkt. Klient może dowolnie dodawać i usuwać Produkty do Koszyka. Klient w każdej chwili może przejść do realizacji procesu Zamówienia Produktu lub Produktów znajdujących się w koszyku.
- Konsument – za konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 326 z późniejszymi zmianami) uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Treści Klienta – wszelkie informacje udostępniane przez Klientów w ramach korzystania z usług Sklepu, w szczególności informacje zawarte na Koncie Klienta, informacje udostępniane przez Klienta widoczne dla innych Klientów, zamieszczane przez Klienta opinie o zakupionych towarach, produktach elektronicznych oraz usługach obecnych w ofercie Sklepu.
- Kodeks cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 326 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2021 r. poz. 2105 z późniejszymi zmianami).
- DSA/Akt o Usługach Cyfrowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o Usługach Cyfrowych), (Dz. U. UE. L. z 2022 r. Nr 277, str. 1 z późn. zm.)
- Klient może składać zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu – www.adrianastankiewicz.pl.
- Zamówienia Klienta realizowane są na terenie Unii Europejskiej.
- Niniejszy Regulamin jest kierowany zarówno do Klientów będących Konsumentami, jak i Klientów niebędących Konsumentami. Konsumentom przysługują uprawnienia przewidziane obowiązującym prawym, w tym przepisami, o których mowa w Ustawie o prawach konsumenta.
- Sprzedawca jest przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 roku – Prawo Przedsiębiorców (Dz. U. z 2023 r. poz. 221 z późniejszymi zmianami).
- Szczegóły dotyczące oferowanych Produktów (usług i treści elektronicznych) dostępne są na stronie internetowej sklepu.
II. ZAKŁADANIE KONTA KLIENTA
- Klient w celu założenia Konta Klienta w sklepie wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu – www.adrianastankiewicz.pl.
- Klient ponosi w związku z przeprowadzoną rejestracją konta klienta ponosi odpowiedzialność za prawidłowość podanych danych. Klient ma możliwość zmiany swoich danych.
- Po zarejestrowaniu Klient ma możliwość zalogowania się w Sklepie.
- Konto Klienta może być usunięte poprzez wysłanie stosownego żądania na adres kontakt@adrianastankiewicz.pl.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o najnowszych ofertach i dodatkowych usługach.
III. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia są składane przez Klientów drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu.
- Pod warunkiem skuteczności Zamówienia złożonego za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu, Klient obowiązany jest do prawidłowego uzupełnienia formularza zamówienia, w tym imienia, nazwiska, adresu, nazwy firmy (jeżeli prowadzi działalność gospodarczą), adresu mailowego i hasła (jeżeli nie posiada Konta Klienta).
- Klient wyraża oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży Produktu poprzez naciśnięcie przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
- Umowa sprzedaży Produktu zostaje zawarta przez Klienta i Sprzedawcę w chwili przyjęcia przez Sklep Zamówienia do realizacji. O zawarciu umowy sprzedaży Klient jest informowany poprzez wiadomość mailową wysłaną na adres Klienta.
- Sklep realizuje zamówienie od chwili zaksięgowania płatności Klienta za Produkt.
- Sprzedawca zastrzega, że zamówienie Klienta może zostać niezaakceptowane
i niezrealizowane, jeżeli realizacja zamówienia jest niemożliwa. - Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień do momentu wyczerpania zapasów.
IV. CENA
- Ceny Produktów wyrażone są w polskich złotych i są podawane w wartości brutto – tj. wraz z podatkiem VAT.
- Cena podana przy konkretnym Produkcie dostępnym w ofercie Sklepu jest ceną wiążącą
w momencie składania zamówienia. - Kod rabatowy upoważnia Klienta do zakupu Produktów po obniżonej cenie, uwzględniającej charakteru rabatu – procentowy lub kwotowy. Kody rabatowe nie sumują się.
- W przypadku obniżenia ceny Produktów, Sprzedawca umożliwia Klientowi porównania ceny obniżonej z najniższą ceną obowiązującą w ciągu 30 dni poprzedzających obniżenie ceny. W przypadku, gdy dany Produkt jest dostępny w ofercie sklepu przez czas krótszy niż 30 dni przed obniżeniem ceny, Sprzedawca umożliwia porównanie ceny obniżonej
z najniższą ceną od czasu wprowadzenia Produktu do oferty sklepu. - Produkty obecne w ofercie Sklepu są plasowane w oparciu o następujące kryterium rodzaju Produktu:
- DORADZTWO PODATKOWE
- SZKOLENIA
- KONSULTACJE ONLINE
- MEDYTACJE I AFIRMACJE
- E-BOOKI I KSIĄŻKI
- PRODUKTY DLA DUSZY I CIAŁA
V. PŁATNOŚCI
- Klient może wybrać następujące sposoby płatności za zamówione w Sklepie Produkty:
- przelew tradycyjny,
- przelew elektroniczny PayU,
- płatność BLIK,
- płatność kartą płatniczą.
- Przelew elektroniczny jest realizowany przez zewnętrzny system płatności dostępny
na stronie internetowej Sklepu. Szczegóły dotyczące płatności za pośrednictwem zewnętrznych systemów określa regulamin zewnętrznych systemów płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online oraz bezpieczeństwo płatności online jest:
PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495, REGON 300523444, kapitał zakładowy 4 944 000 PLN, kapitał wpłacony 4 944 000 PLN, będąca dostawcą usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. - Sklep umożliwia następujące metody płatności:
- płatność blikiem,
- szybki przelew,
- płatność kartą,
- zapłata na raty online.
VI. DOSTAWA
- Sprzedawca dostarcza Klientowi treść cyfrową lub usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy. Towar fizyczny Sprzedawca wysyła Klientowi w ciągu 14 dni roboczych od momentu zaakceptowania Zamówienia.
- Dostarczenie Klientowi treści cyfrowej lub usługi cyfrowej następuje wtedy, gdy Klient uzyskuje do niej dostęp. Dostęp jest nieograniczony czasowo.
- W przypadku, w którym usługa cyfrowa jest przewidziana w określonym terminie, usługi te będą świadczone w określonym terminie wskazanym w ofercie sklepu oraz podanym Klientowi do wiadomości w toku składania Zamówienia. Świadczone usługi cyfrowe będą realizowane w danych terminach m.in. za pośrednictwem platformy Zoom, Skype, Messenger lub innej. Niezależnie od tego, sprzedawca umożliwia realizację usług w formie stacjonarnej, jeżeli konkretny Produkt przewiduje taką formę.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Konsument może wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od umowy.
- Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
- konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla konsumenta, a przedsiębiorca nie dostarczył ich w tym terminie.
- W przypadku Produktu – towaru fizycznego – Produkt jest dostarczany Klientowi poprzez firmy kurierskie – zgodnie z informacjami zawartymi na stronie internetowej Sklepu.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy – osobie fizycznej dokonującej zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konsument traci prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktów elektronicznych (treści cyfrowych, usług cyfrowych) – jeżeli Sprzedawca w opisie Produktu w sklepie internetowym zastrzegł, że Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu i na co Klient wyraził zgodę.
- Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu elektronicznego (treści cyfrowych, usług cyfrowych) po rozpoczęciu używania Produktu elektronicznego (treści cyfrowych, usług cyfrowych) przez Klienta.
- W pozostałym zakresie Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku odstąpienia od umowy Konsument traci uprawnienie do korzystania
z Produktu (treści cyfrowych lub usługi cyfrowej).
VIII. RĘKOJMIA
- Prawo do skorzystania z rękojmi przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.
- Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi z tytułu Umów sprzedaży zawartych z Klientami niebędących Konsumentami.
- Jeżeli fizyczny towar, treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie Produktu do z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Sprzedawca doprowadza Produkt do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili,
w której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca. - Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie Produktu do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
- Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową,
- brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową,
- brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania jego doprowadzenia do zgodności z umową,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do Produktów zgodnych z umową.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.
- Reklamację zgłasza się drogą elektroniczną lub pisemnie na adres Sprzedawcy. Reklamację można złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2do Regulaminu.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku reklamacji Sprzedawca informuje przy pomocy środka, za pośrednictwem którego reklamację otrzymał.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
IX. OPINIE
- Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie dotyczące oferowanych przez Sklep usług oraz produktów pochodzą wyłącznie przez osób, które skorzystały z danej usługi albo produktu lub ją nabyły.
- Klient, który chce zamieścić opinie, powinien zalogować się na konto Klienta, zakupić produkt i wypełnić formularz opinii. Następnie Sprzedawca przed opublikowaniem opinii weryfikuje czy Klient, który wystawił opinie, faktycznie zakupił produkt u Sprzedawcy lub
z niego skorzystał. - Opinie publikowane przez Sprzedawcę są dobrowolne i nie są sponsorowane.
- Sprzedawca nie oddziałuje na publikowane opinie w sposób zmierzający do ukrywania
i usuwania opinii negatywnych. Jednocześnie Sprzedawca zastrzega sobie możliwość braku publikacji opinii napisanej przez osobę która nie korzystała lub nie nabyła danego produktu albo usługi.
X. MODEROWANIE TREŚCI KLIENTA
- Zabrania się zamieszczania przez Klienta nielegalnych treści w świetle Aktu o Usługach Cyfrowych lub treści, które w inny sposób są sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa lub z postanowieniami Regulaminu.
- Klient nie może udostępniać w ramach Sklepu Treści, które w szczególności:
- są sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami,
- są obraźliwe, zawierają określania uznawane za mowę nienawiści, zawierają groźby lub określenia rasistowskie, dyskryminujące, oczerniające, jak również treści zawierające wulgaryzmy, czy w inny sposób obrażają bądź zniesławiają jakąkolwiek osobę,
- naruszają dobra osobiste innej osoby,
- naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do ochrony danych osobowych, prawo do wizerunku, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej,
- zawierają treści propagujące akty o charakterze terrorystycznym oraz akty przemocy,
- mające charakter SPAMu oraz treści celowo wprowadzające w błąd inne osoby,
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści udostępnione przez Klienta w Sklepie, w przypadku, gdy nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści udostępnione przez Klienta, gdy Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
- W przypadku gdy Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikowania w każdej chwili Treści Klienta. Weryfikacja przeprowadzana jest z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zapisanych w Karcie praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
- Weryfikacja Treści Klienta może zostać przeprowadzona przed opublikowaniem Treści w Sklepie sprzedawcy, bądź następczo po jej publikacji.
- W przypadku wykrycia nielegalnych Treści Klienta oraz treści niezgodnych z Regulaminem, Sprzedawca może podjąć odpowiednie działania w celu ograniczenia jej widoczności dla innych Klientów i osób trzecich korzystających ze Sklepu, w szczególności może:
- usunąć Treść udostępnioną przez Klienta, uniemożliwić dostęp do niej lub depozycjonować daną Treść,
- zawiesić, zakończyć lub w innych sposób ograniczyć płatności pieniężne,
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części,
- zawiesić lub zamknąć konto Klienta.
- Sprzedawca informuje Klienta oraz podmiot zgłaszający o swojej decyzji, podając jej uzasadnienie. Klient, którego dotyczą podjęte działania ma prawo złożyć odwołanie od decyzji Sprzedawcy na zasadach opisanych w dalszej części Regulaminu.
XI. PROCEDURA ZGŁASZANIA TREŚCI KLIENTA ORAZ PROCEDURA ODWOŁANIA
- Dowolna osoba lub podmiot może zgłosić Sprzedawcy udostępnione w Sklepie Treści Klienta, które uważa za nielegalne w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych oraz naruszające postanowienia Regulaminu.
- Zgłoszenia można dokonać na adres e-mail: kontakt@adrianastankiewicz.pl oraz korespondencyjnie na adres Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:
- uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Klienta są niezgodne z Regulaminem,
- wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Klienta, stosownie do rodzaju Treści Klienta,
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE,
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Jeżeli zgłaszający podał adres e-mail, Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia przesyła zgłaszającemu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
- Weryfikacja Treści Klienta przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
- W trakcie przeprowadzania weryfikacji, Sprzedawca jest uprawniony do ograniczenia widoczności zgłoszonej Treści Klienta, w szczególności poprzez tymczasowe jej zablokowanie.
- Po dokonaniu weryfikacji Sprzedawca jest uprawniony do trwałego zablokowania lub usunięcia Treści Klienta, a także do podjęcia innych środków przewidzianych w Regulaminie, uznając Treści Klienta za naruszające Regulamin. Sprzedawca może uznać, że Treść Klienta nie narusza postanowień Regulaminu.
- W przypadku uznania Treści udostępnionej przez Klienta za nienaruszającą postanowień Regulaminu, Sprzedawca uchyla zastosowane w trakcie weryfikacji środki.
- Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić zgłaszającego i Klienta, który udostępnił Treść o podjętej decyzji oraz o jej uzasadnieniu, a także poinformować o przysługującym prawie odwołania od decyzji.
- Uzasadnienie decyzji musi spełniać wymagania przewidziane w art. 17 ust 3 Aktu o Usługach cyfrowych.
- Od podjętej przez Sprzedawcę decyzji, zgłaszającemu lub Klientowi, który udostępnił niedozwolone Treści przysługuje odwołanie w terminie 14 dni od otrzymania decyzji Sprzedawcy.
- Odwołanie można złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@adrianastankiewicz.pl lub korespondencyjnie na wskazany w Regulaminie adres Sprzedawcy.
- Odwołanie powinno zawierać wszelkie niezbędne informacje umożliwiające jego rozpatrzenie, w szczególności dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego oraz uzasadnienie odwołania od decyzji Sprzedającego.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany przez odwołującego adres e-mail.
- Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia jego złożenia.
XII. DANE OSOBOWE, PLIKI COOKIES
- Dane osobowe są zbierane i przetwarzane w celu realizacji Umowy oraz zapewnienia dostępu Klientowi do Produktów.
- Klient może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania od Sprzedawcy informacji o najnowszych ofertach i dodatkowych usługach.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na ich przetwarzanie w celu, o którym mowa w ust. 1 uniemożliwi realizowanie Zamówienia. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies zostały szczegółowo opisane
w Polityce Prywatności.
XIII. WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO KORZYSTANIA Z SERWISU, ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Klientowi zawarcia Umowy sprzedaży Produktów oraz korzystania
z niektórych zakupionych Produktów. - Świadczenie na rzecz Klienta usługi elektronicznej w postaci umożliwienia dostępu do funkcjonalności Sklepu jest nieodpłatne. Zakup przez Klienta Produktów w sklepie jest odpłatny.
- Posiadanie przez Klienta Konta klienta nie jest wymagane do zawarcia Umowy sprzedaży.
- Aby Klient mógł korzystać z funkcjonalności serwisu internetowego Sklepu, założyć Konto Klienta, złożyć zamówienie, skorzystać z Produktów, niezbędne jest:
- posiadania komputera lub telefonu z dostępem do internetu,
- posiadanie przez Klienta aktywnej poczty elektronicznej,
- dysponowanie przez Klienta aktualną przeglądarką internetową obsługującą język JavaScript,
- posiadanie przez Klienta włączonej obsługi cookies w przeglądarce,
- zainstalowanie aplikacji umożliwiającej uzyskanie dostępu do plików zapisanych w formacie PDF,
- zainstalowanie aplikacji umożliwiającej uzyskanie dostępu do materiałów wideo oraz materiałów audio.
- Zabronione jest korzystanie z usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie. Zakazuje się dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zabezpieczenia bezpieczeństwa i wysokiego poziomu obsługi Klientów. Klient może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, tj. określić warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do swojego urządzenia za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.
- Klient może zgłosić zastrzeżenia dotyczące funkcjonowania Sklepu na adres mailowy: kontakt@adrianastankiewicz.pl lub pisemnie na adres Sklepu wskazany w Regulaminie. Sklep rozpatruje zgłoszenie Klienta w ciągu 14 dni od daty jej wpływu.
- Produkty są chronione prawem autorskim. Rozpowszechnianie Produktów bez zgody ich twórców stanowi naruszenie praw autorskich.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 593/2008 z dnia 17 czerwca 2008 r. w sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I), a także Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o Usługach Cyfrowych), (Dz. U. UE. L. z 2022 r. Nr 277, str. 1 z późn. zm.).
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym za pośrednictwem platformy internetowej ODR.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonywanie zmian w regulaminie.
- Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów sądowych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, któremu nie przysługują uprawnienia Konsumenta zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 – formularz odstąpienia od umowy
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Imię i nazwisko/Nazwa Klienta:
Adres:
E-mail:
Numer konta bankowego:
Oświadczam, że odstępuje od umowy sprzedaży następujących Produktów:
Data zamówienia:
Numer zamówienia:
Data:
Podpis:
Załącznik nr 2 – formularz reklamacji
REKLAMACJA KONSUMENCKA (RĘKOJMIA)
Imię i nazwisko/Nazwa Klienta:
Adres:
E-mail:
Numer konta bankowego:
Data zamówienia:
Numer zamówienia:
Zamówiony Produkt:
Data stwierdzenia wady:
Opis wady:
Oświadczam, że niniejszym żądaniem reklamacyjnym w ramach rękojmi wnoszę o (należy zaznaczyć jedno żądanie):
- Doprowadzenie Produktu do zgodności z umową,
- Obniżenie ceny Produktu,
- Odstąpienie od umowy,
Obniżenie ceny Produktu lub odstąpienie od umowy jest możliwe jedynie wtedy, gdy:
1)doprowadzenie do Produktu do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
2)Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową,
3)brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową,
4)brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania jego doprowadzenia do zgodności z umową,
5)z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Data:
Podpis: